PR
Din sag skal have omtale
Foss Media har gode PR-resultater, fordi vi kender mediernes arbejdsmetoder. Det handler om at finde den rette historie til det rette medie på det rigtige tidspunkt. Først da skal en veludført nålestiksmanøvre sættes i gang. Alle redaktioner og journalister bliver hver dag bombarderet med information fra virksomheder og organisationer, der gerne vil i medierne. Det kræver derfor indsigt at nå igennem med en historie. I Foss Media har vi den nødvendige viden og spilder ikke tiden på store armbevægelser og varm luft. Vi tilbyder mindre snak, mere handling og gode resultater. Første skridt er selvfølgelig at identificere, hvad du gerne vil opnå og på hvilken måde.
Måske skal I slet ikke bruge en pressemeddelelse…
Det er mange steder stadig en automatreaktion at bruge pressemeddelser til at fortælle en nyhed. Men er det altid en god ide? Er det måske bedre at bruge kræfterne på egen kanaler på de sociale medier eller skal I gøre begge dele? Hver eneste PR-indsats skal vurderes og tilrettelægges efter hvad der giver mest værdig for afsenderen- altså dig, der er kunde. Først derefter lægger vi en strategi og giver dig et tilbud på opgavens pris.
Foss Medias har haft vældig mange PR-indsatser, der har ramt, præcis hvor de skulle. Nedenunder ligger et ganske lille udvalg af disse resultater.

TV2 Nyhederne, Berlingske og alle de andre...
TV2 Nyhederne fik historien om Nationalmuseets nye digitale Danmarkskort først. Samme dag havde også News og Co og TV2.Dk historien. Dagen efter kom Berlingske med en stor reportage og derefter fulgte Kristeligt Dagblad, P1 Morgen, Kulturen på P1, P4, TV2 Bornholm og Aftenshowet.

Verdensbogugen for Boghandlerforeningen
Foss Media har de seneste fem år kørt PR-kampagne for Verdensbogugen for Boghandlerforeningen. Der er opnået omtale i både Berlingske, TV2-og DR regioner og virkelig mange regionale og lokale medier. Boghandlerforeningen arrangerer Verdensbogugen, hvor boghandlerne deler 35.000 gratis kvalitetsbøger ud til børn. Det er et sympatisk projekt, som skal stimulere læselysten i en tid, hvor læsning let bliver fravalgt til fordel for skærmunderholdning. Foto: Kasper Jessing for Boghandlerforeningen.

Svajerløb i Berlingske og Politiken
Fra Berlingskes artikel: "Igen i år dyster over 100 deltagere mod hinanden på både tohjulede og trehjulede ladcykler, når startsskuddet lyder i Carlsberg Byen". Også Politiken have vigtig omtale og flot billede Forud for DM i Ladcykel også kaldet Svajerløb.

Omtale i Børsen
Den lille start-up Advative har skrevet kontrakt med Eniro. Børsen vinklede fint på, hvordan man som lilleput spiller sine kort bedst i et samarbejde med en gigant.

Syv sider i BT Søndag

Han gjorde ladcyklen lækker
Larry vs Harry skabte en cykelrevolution, da de opdaterede den to-hulede budcykel til en ladcykel med motor og racer-egenskaber. Læs mere ved linket. PR-foto.

Halifax Burger i Alt for Damerne
Kærligt, ærligt og fint interview over seks sider i Alt for Damerne med "Burgerdronningerne", Thilde og Sandra, der sammen med deres ægtefæller ejer kæden Halifax buger. PR-foto

Mange internationale omtaler
Kurerfirmaet DHL bruger den danske cykel Bullitt til levering i Europa og Asien. Foss Media fik denne historie i mange internationale medier. PR-foto