PR

Effektiv omtale i medierne.

Din sag i medierne

Foss Media har gode PR-resultater, fordi vi kender mediernes arbejdsmetoder. Se udvalgte resultater nederst på siden.

Der skal ofte meget mere til end en pressemeddelelse! Det handler om at finde den rette historie til det rette medie på det rigtige tidspunkt. Først da skal en veludført  nålestiksmanøvre sættes i gang.  Alle redaktioner og journalister bliver hver dag bombarderet med information fra virksomheder og organisationer, der gerne vil i medierne. Det kræver derfor indsigt at nå igennem med en historie. I Foss Media har vi den nødvendige viden og spilder ikke tiden på store armbevægelser og varm luft. Vi tilbyder mindre snak, mere handling og gode resultater. Første skridt er selvfølgelig at identificere, hvad du gerne vil opnå og på hvilken måde. Derefter lægger vi en overordnet strategi og giver dig et tilbud på opgavens pris.

Nedenunder ses eksempler på Foss Medias PR-resultater.

PR

Verdensbogugen 2021

PR for Verdensbogugen 2021 med omtale både Berlingske, TV2-og DR regioner og over 30 regionale og lokale medier. Det er tredie gang, at Boghandlerforeningen arrangerer Verdensbogugen, hvor boghandlerne deler 30.000 gratis kvalitetsbøger ud til børn. Det er et sympatisk projekt, som skal stimulere læselysten i en tid, hvor læsning let bliver fravalgt til fordel for skærmunderholdning. Foto: Kasper Jessing for Boghandlerforeningen.

TV2 Nyhederne og Nationalmuseet

TV2 Nyhederne fik historien om Nationalmuseets nye digitale Danmarkskort først. Samme dag havde også News og Co og TV2.Dk historien. Dagen efter kom Berlingske med en stor reportage og derefter fulgte Kristeligt Dagblad, P1 Morgen, Kulturen på P1, P4, TV2 Bornholm og Aftenshowet.

Se mere

Omtale i Børsen

Den lille start-up Advative har skrevet kontrakt med Eniro. Børsen vinklede fint på, hvordan man som lilleput spiller sine kort bedst i et samarbejde med en gigant.

Link til artiklen her:

Se mere

Ugens Trendsætter i Berlingske

Larry vs Harry skabte en cykelrevolution, da de opdaterede den to-hulede budcykel til en ladcykel med motor og racer-egenskaber. Læs mere ved linket:

Se mere

Erhvervshistorie i Finans

Ingen investorer, ingen bestyrelse. Til gengæld en sund forretning med sikker og langsom vækst. Larry vs Harry gør det på den gammeldags måde. Se link til artikel.

Se mere

Verdens Bogdag i TV2 NEWS

Boghandlerforeningens direktør Bo Dybkjær var i TV2 NEWS, hvor han argumenterede for vigtigheden af, at børn læser. Verdens Bogdag er boghandlernes kampagne, der støtter den nationale indsats for at få børn til at læse mere. Verdens Bogdag blev også omtalt i mange regionale og lokale medier.

Halifax Burgers i Politiken

Politiken: I Halifax, en kæde af burgerrestauranter, mærker man forbrugernes nye tilgang til kødet meget tydeligt. På bare et år har kædens ti afdelinger tredoblet salget af vegetariske burgere. Lige nu er mere end hver tiende burger i restauranten helt uden kød og ofte også uden mælkeprodukter, oplyser direktør i Halifax, Ulrich Dehler . Læs resten af artiklen ved linket

Se mere

Syv sider i BT Søndag

Cykelfirmaet Larry vs Harry tog både forsiden og seks sider inde i BTs weekendtillæg. Flot eksponering af en virkelig god historie som ovenikøbet er meget velskrevet og garneret med mange smukke fotos. På billedet sidder ejer af Larry vs Harry og læser historien om sig selv.

Svajerløb, Berlingske

Fra Berlingskes artikel: Igen i år dyster over 100 deltagere mod hinanden på både tohjulede og trehjulede ladcykler, når startsskuddet lyder i Carlsberg Byen.

Svajerløbet er både sjovt at opleve for turister og københavnere samt cykelentusiaster fra hele verden.Læs resten ved linket.

Se mere

Mange internationale omtaler

Vældig mange internationale medier bragte vores historie om Larry vs Harrys nye emballage. Den er dekoreret af den kendte danske illustrator Kristian Eskild Jensen (tv). Her er det Bikeradar, et prestigecykelmedie, hvor omtale er uhyre vigtig, for et cykelmærke, der sælger internationalt.

Se mere

International omtale

Kurerfirmaet DHL bruger den danske cykel Bullitt til levering i Europa og Asien. Foss PR fik denne historie i mange internationale medier.

Se mere