PR

Din sag skal have omtale

Foss Media opnår  markante PR-resultater, fordi vi har en dyb forståelse for mediernes arbejdsmetoder. Vores tilgang fokuserer på at identificere og formidle den rette historie til det rette medie på det mest optimale tidspunkt. Dette kræver en præcis og velovervejet indsats.

Tilpasning af kommunikationsstrategien Det første skridt i vores samarbejde er at afdække dine mål og den mest effektive måde at nå dem på. Det er ikke altid, at en pressemeddelelse er det rette værktøj. I nogle tilfælde kan det være mere fordelagtigt at fokusere på egne kanaler, som sociale medier, eller en kombination af flere kommunikationsmetoder. Vi vurderer hver PR-indsats individuelt for at sikre, at den skaber mest mulig værdi for dig som kunde. Efter en grundig analyse af dine behov og målsætninger udarbejder vi en strategi, der er skræddersyet til dig. Vi præsenterer herefter et tilbud på opgavens udførelse, så du har fuld klarhed over processen og omkostningerne.

Tag næste skridt mod dine kommunikationsmål  Kontakt Foss Media for at drøfte, hvordan vi kan understøtte dine mål med en målrettet og effektiv tilgang. Lad os arbejde sammen om at skabe den rette strategi for dig. Foss Medias har haft vældig mange PR-indsatser, der har ramt, præcis hvor de skulle. Nedenunder ligger et ganske lille udvalg af disse resultater.

TV2 Nyhederne, Berlingske og alle de andre...

TV2 Nyhederne fik historien om Nationalmuseets nye digitale Danmarkskort først. Samme dag havde også News og Co og TV2.Dk historien. Dagen efter kom Berlingske med en stor reportage og derefter fulgte Kristeligt Dagblad, P1 Morgen, Kulturen på P1, P4, TV2 Bornholm og Aftenshowet.

Verdensbogugen for Boghandlerforeningen

Foss Media har de seneste fem år kørt PR-kampagne for Verdensbogugen for Boghandlerforeningen. Der er opnået omtale i både Berlingske, TV2-og DR regioner og virkelig mange regionale og lokale medier. Boghandlerforeningen arrangerer Verdensbogugen, hvor boghandlerne deler 35.000 gratis kvalitetsbøger ud til børn. Det er et sympatisk projekt, som skal stimulere læselysten i en tid, hvor læsning let bliver fravalgt til fordel for skærmunderholdning. Foto: Kasper Jessing for Boghandlerforeningen.

Svajerløb i Berlingske og Politiken

Fra Berlingskes artikel: "Igen i år dyster over 100 deltagere mod hinanden på både tohjulede og trehjulede ladcykler, når startsskuddet lyder i Carlsberg Byen". Også Politiken have vigtig omtale og flot billede Forud for DM i Ladcykel også kaldet Svajerløb.

Omtale i Børsen

Den lille start-up Advative har skrevet kontrakt med Eniro. Børsen vinklede fint på, hvordan man som lilleput spiller sine kort bedst i et samarbejde med en gigant.

Syv sider i BT Søndag

Cykelfirmaet Larry vs Harry tog både forsiden og seks sider inde i BTs weekendtillæg. Flot eksponering af en virkelig god historie som ovenikøbet er meget velskrevet og garneret med mange smukke fotos. På billedet sidder ejer af Larry vs Harry, Hans Fogh, og læser historien om sig selv.

Han gjorde ladcyklen lækker

Larry vs Harry skabte en cykelrevolution, da de opdaterede den to-hulede budcykel til en ladcykel med motor og racer-egenskaber. Læs mere ved linket. PR-foto.

Halifax Burger i Alt for Damerne

Kærligt, ærligt og fint interview over seks sider i Alt for Damerne med "Burgerdronningerne", Thilde og Sandra, der sammen med deres ægtefæller ejer kæden Halifax buger. PR-foto

Mange internationale omtaler

Kurerfirmaet DHL bruger den danske cykel Bullitt til levering i Europa og Asien. Foss Media fik denne historie i mange internationale medier. PR-foto